Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – eBOK
Ciepłowni Miejskich Sp. z o.o. w Węgorzewie
§1
Postanowienia ogólne
- Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK Ciepłowni Miejskich Sp. z o.o. w Węgorzewie (zwany dalej Regulaminem), określa zakres, zasady i rodzaj świadczenia usług drogą elektroniczną przez Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. oraz warunki udostępniania i korzystania z systemu teleinformatycznego obsługującego Elektroniczne Biuro Obsługi klienta zwane dalej eBOK.
- Regulamin spełnia wymogi art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 poz. 344), bądź innego aktu prawnego wydanego w jego miejsce.
- Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
- CeM Sp. z o.o. – Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. z siedzibą w Węgorzewie, przy ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 51804, REGON 790178370,
NIP 845-10-04-895. - eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Funkcjonalność udostępniana przez CeM Sp. z o.o. za pośrednictwem strony internetowej pod adresem https://ebok.cem.wegorzewo.pl, zapewniająca klientom dostęp do konta Użytkownika.
- Konto Użytkownika – indywidualne konto Klienta udostępnione w ramach eBOK, do którego ma dostęp tylko Użytkownik. Konto Użytkownika zawiera m.in. przypisane do danego Klienta dane i informacje dotyczące rozliczeń
i umów zawartych pomiędzy Klientem a CeM Sp. z o.o. - Klient – Konsument lub podmiot prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jak również osoby fizyczne prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze działające wspólnie w formie spółki cywilnej (przedsiębiorca) albo osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej pobierający ciepło lub korzystający z innych usług świadczonych przez CeM Sp. z o.o., będący stroną Umowy.
- Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Reprezentant Klienta – upoważniony przedstawiciel Klienta wskazany, jako osoba uprawniona do korzystania z eBOK.
- Użytkownik – zarejestrowany w eBOK Klient będący osobą fizyczną albo reprezentant Klienta będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną. Posiadający swój indywidualny login i hasło.
- Umowa – umowa kompleksowa sprzedaży ciepła lub inna umowa w ramach której CeM Sp. z o.o. świadczy na rzecz Klientów usługi, zawarta pomiędzy CeM Sp. z o.o. a Klientem.
- Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2019 r. poz. 2460 ze zm.), bądź inny akt prawny wydany w jego miejsce.
- Ustawa – ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2020 poz. 344 ze zm.), bądź inny akt prawny wydany w jego miejsce.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie
i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego. - Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową,
i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego. - Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi,
a w szczególności pocztą elektroniczną. - Przeglądarka internetowa – program komputerowy umożliwiający przeglądanie dokumentów w standardzie HTML.
- Hasło – ciąg znaków zabezpieczający przed nieuprawnionym dostępem
do eBOK, podawany przez Użytkownika w procesie rejestracji Konta do eBOK. - Login – adres e-mail podawany przez Użytkownika w czasie rejestracji Konta oraz logowania w eBOK.
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest własnością Ciepłowni Miejskich
Sp. z o.o. (dalej CeM Sp. z o.o.) z siedzibą w Węgorzewie przy ulicy
B. Chrobrego 4, wpisanego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 51804, REGON 790178370, NIP 845-10-04-895.
§2
Rodzaje i zakres usług objętych Regulaminem
- eBOK jest dostępny dla Klientów posiadających zawartą z CeM Sp. z o.o. umowę lub reprezentantów Klienta, z zastrzeżeniem §5 ust. 5 i 6 Regulaminu.
- Aktualny i pełny zakres usług w ramach eBOK oferowanych Klientowi dostępny jest po zalogowaniu się w eBOK .
- Zakres funkcjonalny usług w ramach eBOK może w każdej chwili, bez podania przyczyny, ulegać modyfikacjom i zmianom zasad funkcjonowania. Informacje o zmianach i modyfikacjach publikowane będą w eBOK. Zmiany i modyfikacje nie wymagają akceptacji Klienta.
- Usługi świadczone drogą elektroniczną realizowane przez CeM Sp. z o.o.
na rzecz Użytkownika, z wykorzystaniem eBOK umożliwiają pobranie faktury w formacie PDF, zmianę hasła dla konta Użytkownika oraz podgląd m.in. danych klienta, wykazu faktur, statusu danej faktury (rozliczony/nierozliczony), bieżącego salda Klienta.
§3
Warunki przystąpienia do eBOK
- Użytkownikiem może zostać każdy Klient CeM Sp. z o.o. lub upoważniony reprezentant Klienta, który dokonał rejestracji poprzez elektroniczny eBOK
na stronie internetowej https://ebok.cem.wegorzewo.pl i zaakceptował niniejszy Regulamin. - Wyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu przy rejestracji jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków tego Regulaminu i zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z CeM Sp. z o.o. (dalej zwana umowa o świadczenie usług) bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. Przystąpienie do wykonywania umowy o świadczenie usług, następuje
z chwilą aktywacji dostępu do eBOK. - W trakcie rejestracji Użytkownik wypełnia formularz zgłoszeniowy umieszczony na stronie https://ebok.cem.wegorzewo.pl.
- Klient lub upoważniony reprezentant Klienta uzupełnia pola obowiązkowe
w formularzu zgłoszeniowym, wyraża obowiązkowe zgody i akceptuje niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu zobowiązuje Użytkownika
do jego przestrzegania. - W formularzu zgłoszeniowym Użytkownik zobowiązany jest do podania następujących danych:
- Nr faktury z ostatnich 3 miesięcy (wymuszony format)
- Kwota do zapłaty (brutto) z powyższej faktury,
- Login: adres e-mail,
- Hasło: minimum 6 znaków, jedna wielka litera, jedna cyfra,
- Powtórz hasło: minimum 6 znaków, jedna wielka litera, jedna cyfra.
- Adres elektroniczny e-mail jest elementem niezbędnym, który będzie stanowił login Użytkownika do eBOK oraz adres ten będzie służył do wysyłania korespondencji elektronicznej do Użytkownika, m.in. potwierdzającej rejestrację w eBOK, związanej z przypomnieniem hasła dostępu.
- Na podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłana automatycznie wiadomość z informacją o rejestracji i prośbą o potwierdzenie woli utworzenia konta (za pomocą kliknięcia w przesłany w wiadomości link). Kliknięcie przez Użytkownika w link z potwierdzeniem oznacza pełną rejestrację Użytkownika.
- eBOK oczekuje przez 72 godziny na potwierdzenie rejestracji. Po upływie tego czasu wnioski niepotwierdzone są anulowane i wówczas należy na nowo rozpocząć procedurę rejestracji w eBOK.
- Formularz zgłoszeniowy jest weryfikowany przez CeM Sp. z o.o.
pod względem poprawności danych z treścią umowy, treścią udzielonego pełnomocnictwa dla potwierdzenia należytego upoważnienia osoby działającej w imieniu Klienta oraz następuje dalsza jego obsługa polegająca na założeniu, konfiguracji i aktywacji konta eBOK. CeM Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość weryfikacji dokumentów potwierdzających dane objęte składanym oświadczeniem na eBOK, w tym umocowania osoby składającej owe oświadczenie. - Na podstawie poprawnie zweryfikowanego formularza zgłoszeniowego Użytkownikowi, w terminie do 14 dni roboczych od daty pierwszej rejestracji w eBOK, przyznany zostaje dostęp do eBOK.
- Po dokonaniu aktywacji na adres mailowy Użytkownika przesłane jest potwierdzenie założenia Konta Użytkownika.
- W przypadku braku pozytywnej weryfikacji danych zawartych w formularzu zgłoszeniowym, Użytkownik drogą mailową otrzyma informację o odmowie utworzenia konta.
- Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem przez Klienta zgody na przesyłanie na konto Użytkownika w eBOK zawiadomień między innymi związanych z wykonywaniem Umowy lub zmian do Umowy, zmianą taryfy dla ciepła.
§4
Zasady korzystania z eBOK
- Korzystanie z eBOK jest nieodpłatne.
- Do prawidłowego działania e-BOK, zaleca się stosowanie jednej z niżej wymienionych przeglądarek internetowych:
- Internet Explorer w wersji 11 lub wyższej (tylko MS Windows),
- Mozilla Firefox w wersji 38.0 lub wyższej,
- Safari w wersji 8.0 lub wyższej (tylko Mac OS X),
- Google Chrome w wersji 42.0 lub wyższej
- Do przeglądania dokumentów wymagany jest program obsługujący dokumenty w formacie PDF (np. Adobe Acrobat Reader).
- eBOK dostępny jest dla Użytkowników 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Czasem właściwym dla eBOK jest czas właściwy dla terytorium Polski.
- CeM Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość dokonywania przerw w dostępie do eBOK w związku z koniecznością przeprowadzenia okresowej konserwacji lub innych prac związanych z systemem informatycznym.
- Korzystanie z usług eBOK możliwe jest po zalogowaniu do eBOK.
Do poprawnego zalogowania się, niezbędny jest:
- Login – adres mailowy podany przez Użytkownika podczas rejestracji konta,
- Hasło – ustanowione przez Użytkownika podczas rejestracji konta.
- Użytkownik zobowiązany jest zabezpieczyć login oraz hasło przed dostępem osób trzecich.
- W celu zabezpieczenia loginu i hasła przed dostępem osób trzecich zaleca się Użytkownikowi zmianę hasła, co najmniej raz na miesiąc.
- Użytkownik ma możliwość zmiany hasła na inne po zalogowaniu się w eBOK.
- W przypadku zgubienia loginu lub hasła dostępu do eBOK należy na stronie: https://ebok.cem.wegorzewo.pl wybrać polecenie „Przypomnienie hasła lub loginu”. Następnie wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji konta Użytkownika eBOK. Na ten adres zostanie wysłany e-mail z loginem
i instrukcją aktywacji nowego hasła. - Zmiana loginu (adresu email) wymaga ponownej rejestracji w trybie i terminie jak w § 3 Regulaminu.
- Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie skutki wynikłe
z korzystania z dostępu do eBOK przez osoby nie będące Użytkownikami, które weszły w posiadanie loginu i hasła Użytkownika, w przypadku, gdy Użytkownik nie dochował należytej ostrożności w zapewnieniu bezpieczeństwa tych danych. - Klient ponosi pełną odpowiedzialność za dyspozycje realizowane za pomocą eBOK przez Reprezentanta Klienta.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za błędne dane wprowadzone przez siebie w formularzu zgłoszeniowym oraz za dyspozycje zrealizowane w wyniku tego za pomocą eBOK.
- CeM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn zawinionych przez Użytkownika w związku z korzystaniem przez niego
z eBOK. - CeM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za środowisko komputerowe Użytkownika, zaleca jednak, aby Użytkownicy upewnili się, korzystając
z eBOK, czy ich środowisko komputerowe jest bezpieczne. CeM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za działania jakichkolwiek programów destrukcyjnych (np. wirusów) w stacji roboczej Użytkownika. - Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz zakazu dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych CeM Sp. z o.o. treści:
- powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych CeM Sp. z o.o. lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- naruszających dobra osób trzecich, zasady współżycia społecznego
lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- CeM Sp. z o.o. ma prawo zablokować dostęp do konta Użytkownika
w wypadku:
- trzech nieudanych prób logowania do eBOK,
- stwierdzenia korzystania z niego w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa,
- stwierdzenia korzystania w sposób naruszający dobra osobiste osób trzecich lub ogólnie przyjęte normy społeczne, w sposób powodujący zachwianie lub przeciążenie systemów teleinformatycznych eBOK.
- Odblokowanie konta Użytkownika zablokowanego z powodu trzech nieudanych prób logowania do eBOK nastąpi automatycznie po upływie 15 minut od zablokowania konta.
- CeM Sp. z o.o. zobowiązuje się do niewysyłania na podany przez Użytkownika adres e-mail treści o charakterze bezprawnym w rozumieniu art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b Ustawy.
- CeM Sp. z o.o. nie odpowiada za szybkość przesyłanych danych i jej ograniczenia wynikające z uwarunkowań technicznych, technologicznych, systemowych oraz rodzajów łącz transmisyjnych.
- Za prawidłowe działanie eBOK odpowiada CeM Sp. z o.o.
- W sytuacji pojawienia się błędu w systemie eBOK, Użytkownik ma możliwość skontaktowania się z CeM Sp. z o.o., poprzez wysłanie do niego wiadomości na adres mailowy: cem@cem.wegorzewo.pl.
- Podanie danych podczas rejestracji do eBOK oznaczonych jako obowiązkowe stanowi warunek założenia konta eBOK, brak ich podania uniemożliwi założenie konta eBOK.
§5
Warunki rezygnacji i zaprzestania świadczenia usługi eBOK
- Użytkownik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z usług świadczonych
w ramach eBOK i rozwiązać umowę o świadczenie usług w szczególności, gdy nie zaakceptuje zmian wprowadzonych w Regulaminie. - Użytkownik ma prawo zrezygnować z korzystania z usługi w każdej chwili, bez podawania przyczyn. W takim przypadku Klient dokonuje usunięcia konta eBOK w ustawieniach swojego konta.
- Rezygnacja, o której mowa w ust. 1 wymaga złożenia dyspozycji odwołania
w formie pisemnej na adres: Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo lub za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: cem@cem.wegorzewo.pl. - CeM Sp. z o.o. w ciągu do 3 dni roboczych licząc od daty otrzymania zawiadomienia zaprzestanie świadczenia usługi eBOK, co skutkuje brakiem dostępu do eBOK.
- Rezygnacja, o której mowa w ust. 1 nie jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy i nie wiąże się z obciążeniem Klienta jakimikolwiek kosztami.
- Rozwiązanie umowy zawartej z CeM Sp. z o.o. powoduje utratę dostępu do eBOK i jego danych historycznych po upływie 3 miesięcy licząc do daty rozwiązania tej umowy.
- CeM Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zaprzestania świadczenia usługi eBOK , w przypadkach:
- wykorzystywania eBOK w sposób niezgodny z Regulaminem,
- wykorzystywania eBOK w sposób niezgodny z przepisami prawa.
- CeM Sp. z o.o. zobowiązuje się do zablokowania dostępu do konta Użytkownika na pisemny lub elektroniczny wniosek Użytkownika.
- CeM Sp. z o.o. powiadomi o zaprzestaniu świadczenia usługi eBOK, wysyłając wiadomość e-mail na adres Użytkownika podany podczas rejestracji.
- Zaprzestanie świadczenia usługi eBOK skutkuje brakiem dostępu do danych osobowych Użytkownika oraz unieważnieniem loginu i hasła z eBOK.
- W przypadku rozwiązania umowy, CeM Sp. z o.o. zobowiązuje się do zablokowania dostępu do konta Użytkownika, a umowa o świadczenie usługi ulega rozwiązaniu bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
- CeM Sp. z o.o. zobowiązany jest do usunięcia danych Klienta z listy Użytkowników eBOK na każde jego żądanie zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy cem@cem.wegorzewo.pl. Żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z wypowiedzeniem Regulaminu.
§6
Reklamacje
- Użytkownik ma prawo do składania reklamacji dotyczących dostępu oraz funkcjonowania eBOK.
- Reklamacje dotyczące eBOK mogą być przesyłane na adres e-mail: cem@cem.wegorzewo.pl. Reklamację, wraz z opisem problemu będącego przedmiotem reklamacji, należy zgłaszać nie później niż w terminie 7 dni od jego wystąpienia. Nieprzytoczenie wszelkich okoliczności faktycznych bądź prawnych uzasadniających reklamację może skutkować wydłużeniem rozpatrywania reklamacji lub jej oddaleniem.
- Do reklamacji powinny być dołączone kopie dokumentów służących
do potwierdzenia zasadności reklamacji. - Rozpatrzenie reklamacji związanych ze świadczeniem usługi eBOK nastąpi w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia, pod warunkiem, że sprawa nie będzie wymagała dodatkowych wyjaśnień i zmian funkcjonującego oprogramowania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, jak również o przedłużeniu niezbędnego czasu na jej rozpatrzenie (do 30 dni w szczególnie uzasadnionych przypadkach), Użytkownik zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie.
§7
Ochrona danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo.
- Dane osobowe Użytkownika eBOK będą przetwarzane w celu:
- prawidłowej realizacji usługi polegającej na umożliwieniu zarejestrowanym Klientom lub reprezentantom Klientów, korzystania z funkcjonalności eBOK (dalej zwana usługą), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w odniesieniu do § 1 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 stycznia 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło (Dz. U. 2021 poz. 158).
- świadczenia na rzecz Użytkownika (zarejestrowanego Klienta lub reprezentanta Klienta) obsługi za pośrednictwem konta eBOK – przez okres wykonywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub do czasu rezygnacji z konta eBOK (podstawa prawna art. 6 ust. 1 b) RODO).
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą Ciepłownie Miejskie Spółka z o.o. w Węgorzewie oraz z uwagi na przetwarzanie danych przez Spółkę w celach określonych w pkt 3 Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być: - Urząd Miejski w Węgorzewie; - inne podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; biura informacji gospodarczej, rejestru dłużników; - podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Spółki na podstawie zawartej ze Spółką umowy powierzenia danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa (przepisy o archiwizacji); w przypadku danych osobowych pozyskanych na podstawie zgody, dane te będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, w przypadku danych pozyskanych w wyniku zgody - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego ustanowionego na podstawie przepisów prawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkiem umownym, w zakresie realizacji obowiązków nałożonych na Administratora Danych Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy lub zlecenia usługi Spółce.
- W przypadku kiedy na dzień 25 maja 2018 łączyła Panią/Pana ze Spółką umowa lub w przypadku podjęcia na Pani/Pana żądanie działań zmierzających do zawarcia umowy ze Spółką, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych może odbywać się w sposób zautomatyzowany, co może wiązać się ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem w przypadkach dokonywania oceny przyporządkowania do grupy taryfowej oraz sposobu rozliczenia należności.
- Informacje dotyczące ww. Rozporządzenia dostępne są na naszej stronie www.cem.wegorzewo.pl.
§8
Odstąpienie od regulaminu przez konsumenta
- Klient będący Konsumentem oraz osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą w tym wspólnik spółki cywilnej, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością nie mającą jednak dla niej zawodowego charakteru, w celu innym niż na potrzeby gospodarstwa domowego ma prawo odstąpić od Regulaminu w terminie 14 dni od dnia jego zaakceptowania, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z tego tytułu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować CeM Sp. z o.o.
o swojej decyzji o odstąpieniu od Regulaminu w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo lub pocztą elektroniczną na adres: cem@cem.wegorzewo.pl). - W przypadku odstąpienia od Regulaminu, umowę o świadczenie usług, uważa się za niezawartą.
§9
Postanowienia końcowe
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej pod adresem https://ebok.cem.wegorzewo.pl oraz w siedzibie Ciepłowni Miejskich
Sp. z o.o. - Regulamin wchodzi w życie w dniu jego opublikowania na stronie https://cem.wegorzewo.pl
- Korzystanie z eBOK jest możliwe wyłącznie pod warunkiem akceptacji warunków Regulaminu.
- Funkcjonowanie eBOK nadzoruje CeM Sp. z o.o., z którym kontakt jest możliwy poprzez adres e-mail: cem@cem.wegorzewo.pl.
- CeM Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany zasad funkcjonowania eBOK lub modyfikacji usług dostępnych w eBOK, a także zawieszania działania usług lub dodawania nowych.
- CeM Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się między innymi: wprowadzenie nowych lub nowelizacje obowiązujących przepisów prawnych, dostosowanie do koniecznych zmian w prowadzonych w systemie informatycznym, zmiany w ofercie.
- W przypadku zmiany treści Regulaminu, CeM Sp. z o.o. zamieści na stronie eBOK jego znowelizowaną wersję oraz poinformuje o tym Użytkowników
z 14 dniowym wyprzedzeniem o zmianie za pośrednictwem wiadomości elektronicznej dostarczonej na wskazany przez Klienta podczas rejestracji
do eBOK adres e-mail. Klient, w takim przypadku, może wypowiedzieć Regulamin w terminie 14 dni od otrzymania ww. zawiadomienia.
CeM Sp. z o.o. zakończy świadczenie usługi w terminie do 14 dni
od otrzymania wypowiedzenia Regulaminu. Powyższe nie stanowi rozwiązania umowy. - Znowelizowany Regulamin obowiązywać będzie po upływie jednego miesiąca od daty poformowania o zmianie, zgodnie z ust 3.
- Korzystanie z eBOK po wprowadzeniu zmian do Regulaminu jest równoznaczne z wyrażeniem dla nich akceptacji i zrozumienia, z wyjątkiem
ust 6. - Brak zgody Użytkownika na zmianę treści Regulaminu wymaga poinformowania o tym CeM Sp. z o.o. w formie pisemnej na adres Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo lub za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres cem@cem.wegorzewo.pl w terminie
do 20 dni od daty jego ogłoszenia i jest jednoznaczne z rezygnację z korzystania z eBOK o której mowa w § 5. - Do dnia zaprzestania świadczenia usług w ramach eBOK i rozwiązania umowy o świadczenie usług Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania obowiązującego Regulaminu.
- W przypadkach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia aktów normatywnych, w tym w szczególności odpowiednio:
- a) Kodeks cywilny,
- b) Ustawa.
- Strony deklarują, że kwestie sporne będą rozwiązywane w drodze negocjacji. Wszelkie sprawy sporne wynikłe na tle realizacji Regulaminu rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.